Prioritățile noastre strategice în 2022 sunt influențate de clienți

by donpedro

Pandemia globală a avut un efect major în cadrul industriei electronice, provocând o criză de componente la nivel mondial și provocări logistice, acestea fiind doar câteva dintre furtunile pe care a trebuit să le înfruntăm. De fapt, ultimele 18-24 de luni au însemnat pentru sectorul nostru – și pentru nenumărate altele – una dintre cele mai nesigure perioade pe care le-a traversat vreodată. Presiunile fără precedent generate de pandemia COVID-19 nu au fost resimțite doar de compania noastră, ci și de clienții noștri, de angajații și de partenerii noștri comerciali.

La Farnell, recunoaștem, de asemenea, necesitatea de a îmbunătăți în mod continuu oferta noastră de servicii pentru clienți. Deoarece mediul nostru de afaceri s-a schimbat rapid, am reevaluat fiecare etapă a procesului de asistență pentru clienți și vom continua să facem acest lucru pentru a ne asigura că s-au făcut îmbunătățiri. Pentru echipa noastră, anul trecut a reprezentat o oportunitate unică de a reflecta asupra modelului nostru de afaceri și de a face schimbările necesare care ne vor permite să continuăm să oferim tehnologie de ultimă generație, sprijinindu-ne în același timp clienții și partenerii noștri furnizori, pe măsură ce aceștia se dezvoltă.

 Chris Breslin – Președinte Farnell 

Într-adevăr, am avut multe motive de mândrie în această perioadă. Farnell a fost puternic implicată în asigurarea și furnizarea de echipamente vitale pentru sectorul sanitar, în timp ce acesta se străduia să țină pasul cu pandemia. Ne-am dat seama din timp de ceea ce însemna “noua normalitate” pentru sectorul nostru și am făcut investiții semnificative în activitatea noastră pentru a ne îmbunătăți gama de produse în stoc, pentru a ne consolida rețeaua globală de furnizori și pentru a ne spori serviciile pentru clienți, cu scopul de a oferi cele mai bune servicii de distribuție de produse electronice și de înaltă calitate. Suntem, de asemenea, extrem de mândri de echipele noastre din întreaga lume, care au dat dovadă de o tenacitate remarcabilă în timp ce au trecut prin blocaje, au respectat cerințele de izolare și s-au adaptat la munca desfășurată la distanță. Toată această perioadă a avut rolul de a sublinia ceea ce am știut întotdeauna: angajamentul incredibil, creativitatea și munca pur și simplu asiduă a angajaților și a comunității de furnizori Farnell sunt de necontestat.

Astăzi, rolul unui distribuitor a evoluat mult mai mult decât acela de a fi un revânzător de piese. Suntem un partener strategic pentru clienții noștri, lucrând neobosit pentru a ne adapta și a depăși orice barieră cu care aceștia se pot confrunta. În calitate de președinte, promit să mă țin de trei priorități strategice care cred că vor face din 2022 un an extraordinar pentru Farnell, pentru clienții noștri și pentru toți cei care lucrează alături de noi.

  1. Voi susține îmbunătățirea

Lumea nu stă pe loc și nici Farnell. Nu ne-am mulțumit niciodată să facem lucrurile așa cum s-au făcut întotdeauna și vom căuta orice oportunitate de îmbunătățire – indiferent cât de mici sau incrementale ar fi aceste îmbunătățiri. Foarte important în 2022, toți cei din compania Farnell vor contribui la îmbunătățirea experiențelor de zi cu zi ale clienților noștri; o parte esențială a acestui lucru este să înțelegem pe deplin ceea ce au ei nevoie astăzi, în acest nou peisaj și în viitor.

Pentru a transforma acest angajament în realitate, Farnell a investit masiv în oferta noastră de servicii pentru a spori sprijinul pe care îl oferim clienților și a numit un nou vicepreședinte dedicat relațiilor cu clienții.

În plus, ne vom concentra mult mai mult pe inițiativele de mediu, sociale și de guvernanță corporativă (ESG – Environmental, Social and Corporate Governance). În timpul pandemiei s-a dezvoltat o atenție sporită privind reducerea impactului asupra mediului la nivel global și am luat măsuri importante în acest domeniu. De exemplu, noul nostru centru de distribuție din Regatul Unit este un depozit automatizat, de ultimă generație, care atinge niveluri mai ridicate de eficiență decât oricând, cu un impact asupra mediului redus semnificativ. Nu numai că aproximativ 94% din deșeuri sunt reciclate sau recuperate, dar energia este generată din surse cu zero emisii de carbon. Aceste standarde ridică ștacheta pentru toate facilitățile noastre, iar sediul nostru central din Marea Britanie este deja supus unor ample lucrări de renovare care vor combina, de asemenea, o amprentă mult redusă cu creșteri uriașe ale eficienței.

  1. Voi încuraja adaptabilitatea

Dacă pandemia ne-a învățat ceva, aceasta a fost cât de important este să fim adaptabili dacă vrem să continuăm să răspundem nevoilor clienților. Pandemia a modificat în mod radical lumea în care trăim și muncim, iar companiile trebuie să se adapteze la noile condiții dacă vor să supraviețuiască și să aibă succes. Pentru noi a devenit evident că într-un mediu în schimbare – determinat nu doar de evenimente neprevăzute, ci și de forțe competitive, tehnologice și inovatoare – Farnell trebuie să funcționeze ca o organizație extrem de agilă.

Un domeniu în care am observat schimbări fără precedent este o deplasare, la nivel global, către munca de acasă, milioane de angajați din întreaga lume având nevoie de infrastructura și tehnologia necesare pentru a-și desfășura activitatea de la distanță. Această reorientare a dus la o creștere rapidă a cererii de semiconductori care, pe lângă alți câțiva factori, a contribuit la deficitul de componente la nivel global. Dacă organizația dvs. este suficient de agilă, puteți reacționa și răspunde rapid la astfel de schimbări radicale. La Farnell, am implementat o serie de adaptări ale proceselor noastre care au generat deja modalități mai suple de lucru pentru echipele implicate în mai multe activități.

Cred că adaptabilitatea rapidă este posibilă doar prin construirea unei relații din ce în ce mai strânse cu clienții, astfel încât să putem identifica noile cerințe înainte ca acestea să devină o provocare. În plus, investițiile în stocuri sunt vitale. Până în vara anului 2022, vom crește portofoliul nostru de produse la peste 1 milion de unități de stocare (SKU), inclusiv 250.000 de componente noi, dintre care mai mult de jumătate au fost deja adăugate în portofoliu. Am investit, de asemenea, în noi servicii cu valoare adăugată pentru a facilita comandarea și livrarea de componente, ceea ce mă conduce la cel de-al treilea angajament al meu.

  1. Voi stimula digitalizarea

Pe lângă supravegherea operațiunilor globale ale Farnell, rolul meu zilnic este de a asigura o mai mare utilizare a tehnologiilor digitale pentru a îmbunătăți toate aspectele serviciilor noastre pentru clienți. Da, am făcut pași uriași în acest domeniu în ultimii ani, însă suntem departe de a fi încheiat, deoarece importanța pieței digitale nu poate fi subestimată. Mulți dintre clienții noștri își încep activitatea de cercetare online, iar peste 70% din comenzile noastre globale sunt plasate prin canale digitale.

Desigur, digitalizarea nu se referă doar la tehnologie. La Farnell, ne mândrim cu faptul că suntem o organizație digitală care are o abordare umană. Este esențial să ne asigurăm că toți clienții obțin avantaje maxime prin digitalizare, inclusiv prin abilitatea noastră sporită de a le rezolva problemele și de a le oferi cel mai înalt nivel de asistență în fiecare etapă a activității lor. Digitalizarea ar trebui să le permită clienților să găsească rapid și ușor produsul care răspunde exact nevoilor lor. De asemenea, ar trebui să se integreze direct în sistemele și procesele clienților pentru a le economisi timp.

De aceea, mă angajez ca Farnell să utilizeze tehnologia digitală pentru a face fiecare parte a dezvoltării, fabricării și implementării tehnologiei mult mai ușoară decât până acum. Ne angajăm să oferim acces rapid la informații care să le permită inginerilor să adopte noile tehnologii. Ne vom asigura că toate componentele de care aveți nevoie pot fi găsite, comandate și livrate rapid, minimizând în același timp orele de nefuncționare ale sistemului.

În acest scop, am investit deja milioane de dolari pentru îmbunătățirea canalelor noastre online și a experienței web a clienților noștri, ceea ce a dus la o creștere cu 30% a traficului global și la o creștere cu 15% a comenzilor online. În 2022, vom introduce un sistem de management al conținutului de nivel mondial și vom investi în dezvoltări majore de comerț de tip “headless”, care vor oferi fiecărui utilizator o experiență unică a site-urilor noastre.

Platformele noastre digitale globale vor deveni și mai flexibile și mai eficiente, cu o mai bună integrare. Vom continua să furnizăm resurse valoroase pe site-ul de resurse tehnice al Farnell și pe noul hub online ‘Industrial Embedded Computers’ pentru a sprijini inginerii în fiecare etapă a ciclului de proiectare.

Care sunt obiectivele dumneavoastră pentru viitor?

Serviciile pentru clienți reprezintă o prioritate strategică pentru Farnell în acest an și mă voi asigura că echipele noastre adoptă obiectivele mele personale de îmbunătățire, adaptabilitate și digitalizare pentru a oferi cele mai bune soluții posibile pentru clienții și furnizorii noștri de astăzi și de mâine.

Ce ați învățat din 2020-2021? Cum ați făcut față lună de lună unor perturbări neprevăzute? Ce schimbări ați pus în aplicare pentru a avansa și a vă dezvolta în “noua normalitate”? Prin împărtășirea experiențelor noastre și îmbrățișarea transparenței la fiecare pas, putem lucra cu adevărat în parteneriat în beneficiul industriei noastre și al tuturor membrilor săi.

AutorChris Breslin, Președinte Farnell

Farnell element14 | ro.farnell.com

S-ar putea să vă placă și

Adaugă un comentariu