Liderii Digi-Key analizează anul 2021 și anticipează oportunitățile pentru 2022

7 DECEMBRIE 2021

Pentru industria componentelor electronice, 2021 a fost un an unic, care a creat o mulțime de provocări noi sau mai vechi, dar amplificate, pentru furnizori, distribuitori și clienți. Totuși, odată cu aceste provocări, au apărut noi oportunități și modalități inovatoare de gândire, care vor impulsiona industria în cele din urmă.

Câțiva dintre liderii marcanți ai Digi-Key își împărtășesc părerile cu privire la evenimentele și învățămintele din anul precedent și își exprimă gândurile legate de anul viitor.


 Dave Doherty, Președinte 

Anul trecut ne-a învățat că piața are potențialul de a fi mai imprevizibilă decât se poate crede.

Chiar și în aceste condiții de piață impredictibile, Digi-Key a traversat momentele de creștere și descreștere continuând să investească în inițiative strategice pentru a-și extinde capacitatea de depozitare, pentru localizarea experienței clienților atât din punct de vedere digital, cât și din punct de vedere al suportului tehnic, pentru a-și extinde site-ul și serviciile web și pentru a pătrunde pe noi piețe, cu scopul de a continua să servească clienții din întreaga lume cu cea mai bună experiență de cumpărare posibilă.

Cea mai mare investiție de capital pe care Digi-Key a făcut-o în ultimii ani este în infrastructura de depozitare. Noul nostru centru de distribuție a produselor – PDCe (Product Distribution Center Expansion) – este aproape de patru ori mai mare decât cel pe care îl avem acum în Thief River Falls, Minnesota. Acesta se întinde pe o suprafață de 204.400 de metri pătrați și ne va permite să livrăm aproape de trei ori mai multe colete decât în prezent, dintr-o singură locație.

Acesta va continua să fie modelul nostru de business, deoarece este cea mai bună soluție prin care putem oferi clienților noștri o gamă extinsă de produse, prin agregarea cererii globale sub un singur acoperiș. De asemenea, primim în continuare comentarii din partea clienților care ne transmit că ar dori să primească majoritatea articolelor de care au nevoie dintr-un singur loc, toate în același timp și să le fie livrate oriunde s-ar afla pe glob. Chiar și atunci când lanțurile de aprovizionare ale clienților se schimbă, putem expedia rapid către diferite locații de producție, pe măsură ce aceștia trec de la o linie NPI (New Product Introduction) la o linie de producție, sau chiar atunci când își schimbă țara din motive strategice.

Deși nu am o bilă de cristal care să poată prezice viitorul, cred că impactul pe care l-au avut acești ultimi doi ani asupra Digi-Key și asupra industriei în ansamblu, a fost de natură să sporească gradul de încredere pe care l-am dobândit unii față de ceilalți și abilitatea noastră de a face față unei crize – în cele din urmă în beneficiul clienților.


 Jim Ricciardelli, Vicepreședinte executiv, afaceri digitale 

La Digi-Key, credem din toată inima într-o abordare digitală, iar acest lucru ne-a fost de folos în 2021.

În ultimele 12 luni – și în 2022 – continuăm să investim în mai multe infrastructuri „din spatele scenei” care permit extinderea, inclusiv în funcțiile de căutare de pe site-ul nostru. Am introdus recent o schimbare majoră în motorul nostru de căutare și, probabil, cel mai important feedback pe care l-am primit de la clienți în legătură cu acesta este că nu am primit niciunul – utilizatorii nu au observat nicio schimbare sau problemă cu noul sistem. Motorul nostru de căutare anterior a fost proiectat pentru a suporta milioane de componente, dar am continuat să extindem și să extindem această capacitate pe măsură ce creșteam – astăzi oferim peste 10,4 milioane de componente la nivel global, așa că a fost nevoie să punem în funcțiune o nouă infrastructură care să se extindă cu mult peste acest număr.

Digi-Key dezvoltă în permanență noi modalități pentru a facilita implicarea digitală a clienților, inclusiv prin localizarea experienței lor în piețele din întreaga lume cu limba, moneda și orele locale de suport tehnic, precum și cu timpi de livrare rapizi, pentru a elimina barierele pentru clienții globali.

Pentru majoritatea companiilor cu sediul în SUA, este natural și firesc ca acestea să facă afaceri într-o singură limbă, folosind o singură monedă. Totuși, în calitate de companie globală, Digi-Key se angajează să sprijine clienții din întreaga lume cu o experiență fără cusur. În prezent, susținem 26 de monede locale și facem afaceri în 21 de limbi locale – un lucru care va continua să crească odată cu afacerea.

 


 David Stein, Vicepreședinte pentru managementul global al furnizorilor 

Anul 2021 a adus aproape toate tipurile posibile de provocări pentru industria componentelor electronice: scăderea producției din cauza pandemiei COVID-19, termene de expediere prelungite din cauza întârzierilor în porturi, dezastre naturale, dificultăți în accesarea resurselor brute și orice altceva – toate acestea într-o perioadă în care cererea de componente din partea clienților nu a fost niciodată mai mare.

Cu toții știm cât de dificil a fost anul acesta pentru clienți să obțină anumite componente extrem de importante de care aveau nevoie și, în unele cazuri, acest lucru a dus la creșterea volumului de comenzi. Cred că, deși s-ar putea să mai existe încă unele provocări în fața noastră, comenzile vor începe să revină la niveluri mai realiste în 2022, pe măsură ce clienții vor găsi mai mult ‘spațiu de manevră’.

În prezent, Digi-Key oferă 10,4 milioane de componente de la 2.000 de furnizori, iar din Ianuarie 2021, am adăugat încă 500 de noi furnizori și 1,1 milioane de componente. În plus față de stocul nostru principal, oferim, de asemenea, 1,1 milioane de componente de la 847 de furnizori prin intermediul Digi-Key Marketplace, augmentând tipurile de produse pe care nu le oferim în prezent în modelul nostru existent.

Noi cei de la Digi-Key suntem bucuroși să lucrăm cu furnizori care înțeleg cu adevărat importanța produselor lor pentru inginerii și producătorii din întreaga lume care creează proiecte inovatoare în fiecare zi. De-a lungul carierei mele îndelungate în această industrie, am observat o preocupare continuă din partea furnizorilor pentru a-și depăși performanțele și a găsi modalități noi și creative de îmbunătățire a ofertei.

Cunoscând acest lucru, am speranța că în 2022 vom asista la o creștere a ofertei în consecință și am încredere că partenerii noștri fac tot ce le stă în putință pentru a se asigura că pot satisface cererea.

Industria a avut multe lecții de învățat în ultimul an și este clar că industria are un caracter ciclic. Ceea ce am trăit anul acesta, vom mai trăi, într-o anumită măsură și în viitor, dar sperăm că vom fi mai bine pregătiți cu noile repere pe care le-am pus la punct. Compania Digi-Key așteaptă cu nerăbdare inovația care va veni în 2022 și este încântată să dea viață ideilor din lumea întreagă.


Digi-Key Electronics este un lider constant și inovator în industria serviciilor de înaltă calitate pentru distribuția de componente electronice și produse de automatizare la nivel mondial, oferind peste 10,4 milioane de componente de la peste 2.000 de producători de marcă de calitate.

Digi-Key Electronics   |    https://www.digikey.ro

DK_Electronics

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre