Schneider Electric prezintă mySchneider: o experiență digitală personalizată all-in-one pentru clienții și partenerii săi

by donpedro

Schneider Electric, lider în transformarea digitală a managementului și automatizării energiei, atinge o etapă cheie în oferirea unei experiențe digitale personalizate pentru clienții și partenerii conectați la site-ul companiei. Noua experiență all-in-one este un rezultat al transformării digitale care vizează livrarea celor mai bune experiențe digitale către clienți, pentru a îmbunătăți satisfacția acestora și pentru a-i sprijini în creșterea business-ului.

Proiectarea noii platforme a început în 2020 și a declanșat mai multe îmbunătățiri și capabilități care îi ajută pe clienții și partenerii Schneider de pe piață să diferențieze și să își simplifice operațiunile zilnice prin:

  • Acces „Single Sign On” la un profil holistic al clientului în care își poate gestiona toate informațiile într-un singur loc
  • O modalitate de acces personalizată, către cele mai utilizate servicii de business, printr-un portal personalizat
  • Consolidarea diferitelor servicii și instrumente de business care pot fi acum accesate într-un singur loc
  • Reorganizarea instrumentelor și resurselor online ale Schneider pentru a reduce numărul de platforme pe care clienții trebuie să le viziteze

Schneider Electric își propune să le permită clienților să economisească timp, să lucreze mai eficient cu clienții lor și să țină evidența datelor cheie într-un singur loc. Clienții Schneider au acum posibilitatea să își organizeze conținutul preferat în modul cel mai potrivit pentru ei – afișează sau ascund diferite elemente din platformă și decid asupra ordinii lor generale. mySchneider oferă acces direct la toate resursele de care au nevoie clienții pentru a-și gestiona business-ul și permite stabilirea preferințelor individuale pentru a se potrivi cel mai bine așteptărilor lor.

Prin intermediul mySchneider, clienții pot accesa anumite dashboard-uri specifice per utilizator, pot stabili notificări pentru a fi informați despre produse noi, versiuni software, seminarii web sau actualizări ale documentelor tehnice. Partenerii, inclusiv distribuitorii, au acum o singură modalitate de acces către toate resursele adaptate pentru a-și susține business-ul, cum ar fi oportunități de afaceri, informații despre produse, cotații de preț, comenzi, urmărirea comenzilor, date financiare, sesiuni de training și programe de parteneriat. Managerii de clădiri pot obține o imagine optimă asupra clădirii lor, grație vizualizării activelor, a contractelor, a ciclurilor de viață pentru diferitele echipamente și a serviciilor de întreținere planificate. Pagina de pornire specifică utilizatorului evidențiază conținutul pe care acesta se bazează zilnic, de la instrumente și resurse, la produse și aplicații, până la servicii suplimentare, în funcție de profil.

Schneider Electric

S-ar putea să vă placă și

Adaugă un comentariu