Lucrul de acasă a devenit parte integrantă a activității de business

8 IUNIE 2021

Rețeaua energetică este considerată în general fiabilă, dar întreruperile și perturbările neprevăzute la nivel național și local au loc, totuși, în mod inevitabil. Organizațiile mari, centrele de date și alte medii care depind de energie sunt deseori bine protejate în astfel de cazuri, prin instarea unui UPS de dimensiune adecvată. Între timp, UPS-ul a apărut și în medii comerciale (mai mici), astfel că angajații nu trebuie să-și mai facă griji cu privire la penele de curent. Dar garantarea continuității activității comerciale nu se mai oprește la ușa biroului!

În mod tradițional, sursa de alimentare neîntreruptibilă (UPS) a fost responsabilitatea departamentului IT, deoarece controlează mediul IT din cadrul biroului. Dar, odată cu progresul lucrului de acasă, această responsabilitate părăsește și ea biroul. Departamentul IT le asigură angajaților dvs. echipamentul potrivit pentru a lucra de acasă, de la desktop sau laptop până la cameră web și căști, dar nu este responsabil pentru ce se petrece în tabloul electric de acasă. Cu toate că este important să li se atragă atenția angajaților asupra pericolelor de a lucra fără UPS.

Multe dintre dispozitivele noastre digitale, precum telefoanele mobile și laptopurile, sunt alimentate de o baterie internă și vor continua să funcționeze în cazul unei pene de curent. La prima vedere, interceptarea pe termen scurt a rețelei electrice în cazul unei pene de curent nu pare o prioritate – fără electricitate, dispozitivele nu se vor opri pur și simplu. Dar modemul și/sau routerul angajaților sunt conectate tot la priză, deci conexiunea la internet depinde de rețeaua electrică. Până la urmă, această conexiune la internet este „artera” comunicării în activitatea dvs.: angajații sunt conectați prin internet la servicii care fac posibil ca ei să lucreze de acasă, precum serverul companiei, unitatea de rețea sau software-ul cu care se conectează la ședințele cu echipa sau la cele externe.

Bineînțeles, aceste pericole la adresa continuității activității nu li se aplică doar furnizorilor (mici) de servicii comerciale: IMM-urile și comercianții individuali din alte sectoare sunt și ei supuși riscurilor în cazul unei pene de curent. În practică, sistemele desktop sunt utilizate mai des, de exemplu, deoarece asigură o putere de calcul mai mare pentru aplicații grafice sau pentru că sistemul casei de marcat și întreaga administrare comercială se desfășoară pe acestea.

În astfel de medii, protecția împotriva penelor de curent este vitală, deoarece în caz contrar, se pot pierde date comerciale esențiale și continuitatea activității comerciale este compromisă direct – de exemplu, când clienții nu mai pot efectua plata.

Cu un UPS pentru afaceri mici sau utilizare de acasă, companiile își asigură puțin timp suplimentar de care angajații de acasă ar putea avea nevoie pentru a-și termina treaba în perioadele de întrerupere. Mai ales acum, când lucrul de acasă înseamnă și o creștere a lucrului în cloud, o conexiune la internet stabilă reprezintă o parte importantă în echipamentul cu care se lucrează. Când penele de curent amenință cu întreruperea legăturii cu biroul, angajații a căror conexiune la internet este protejată de un UPS își pot salva lucrul, pot finaliza teleconferința sau apelul de vânzări și pot închide corect echipamentele, astfel încât munca lor să nu se piardă. Antreprenorii care au propria afacere se pot asigura că persoanele din magazin își pot finaliza tranzacția corespunzător, pentru a nu pierde venituri, sau că informațiile vitale din ziua respectivă sunt procesate și stocate în continuare.

Un astfel de UPS mic este și „plug and play” – nu necesită personal IT pentru a fi instalat. Gândiți-vă la el ca la un prelungitor: un capăt se conectează la priza de perete, iar celălalt le permite dispozitivelor care trebuie protejate să fie conectate imediat. Ca antreprenor, vă asigurați că este garantată continuitatea activității în cazul unei pene de curent!

Autor: Marius Burlacu, Manager Vânzări – Power Quality & IT Channel – Eaton Electric SRL România

 

 

Pentru informații suplimentare, accesați site-ul nostru https://www.eaton.com/ro/ro-ro.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre