Mobilier industrial ESD – prezentare generală a furnizorului și a caracteristicilor produsului

14 APRILIE 2021

Optimizarea funcționalității unei stații de lucru se poate dovedi dificilă fără accesorii bine alese care să îi îmbunătățească gradul de utilizare. Când stația de lucru este bine planificată și echipată, munca devine mai ușoară, mai liniștită și mai eficientă. În același timp, ergonomia locului de muncă este îmbunătățită, iar intrumentele sunt păstrate la locul potrivit.

Comparând nevoile voastre cu capacitățile produselor oferite de companiile specializate, cu siguranță puteți pune la punct o stație de lucru completă și modernă care să vă permită să lucrați eficient și în siguranță pentru o lungă perioadă de timp.

Pentru a selecta mobilierul pentru utilizarea în producția de electronice, este necesar să se determine tipul de activități desfășurate, numărul de angajați, tipurile de instrumente și o serie de alți factori. Prin urmare, este necesar să proiectați cu un aspect planificat și o selecție de mobilier. Cu toate acestea, pregătirea unui design bun care să țină seama de nevoile actuale și viitoare nu este ușoară și necesită cunoștințe și experiență profesională.

ESTE NECESAR UN PLAN?

Pentru a asigura un nivel ridicat de ergonomie a muncii, este esențială proiectarea unei hale de producție cu amenajarea planificată a stațiilor de lucru și selecția de mobilier industrial.

Nu este o sarcină ușoară doar să pregătești un design bun care să țină seama de nevoile actuale și viitoare ale companiei, deoarece necesită expertiză și experiență, în special în ceea ce privește posibilitățile de extindere. Gândirea spre viitor arată că mulți furnizori de mobilier sunt deja incapabili să îndeplinească așteptările în această etapă.

Merită să acordați timp verificării referințelor furnizorilor și pentru a cere proiecte exemplare, pentru a afla despre posibilitățile ascunse în soluțiile de mobilier oferite. Trebuie acceptat că există puține companii în țară care au capacitatea de a pregăti un proiect cuprinzător pentru client și, în același timp, să asigure implementarea acestuia.

De asemenea, trebuie să fim conștienți de faptul că pregătirea proiectului include, de asemenea, multe sisteme, cum ar fi instalația electrică, iluminatul și chiar conectarea gazelor tehnice. Proiectarea stațiilor de lucru și livrarea acestora reprezintă, de asemenea, doar o parte a soluției cuprinzătoare și, atunci când este inclusă ca parte a sarcinii de livrare, clientul va evita surprize neplăcute și, probabil, întârzieri costisitoare.

AI GRIJĂ DE FUNCȚIONALITATE

Pentru a satisface nevoile complexe și diverse și cerințele tot mai mari ale operatorilor, producătorii își concentrează atenția asupra segmentelor de piață selectate, devenind specialiști care oferă soluții într-un domeniu specific. Deja în etapa de selecție a construcției de sub banc, se dovedește cât de important este să fii conștient de nevoile clientului și să cunoști procesul de lucru. Un exemplu în acest sens este gama de mobilier industrial Reeco, care include bancuri antivibrații și stații de lucru universale și specializate pentru producție și service, aplicații de laborator sau de atelier.

De asemenea, merită menționat faptul că între majoritatea produselor de protecție ESD importate disponibile pe piață, Reeco apare ca un producător intern nu numai de mobilier industrial antistatic, ci și de îmbrăcăminte de protecție antistatică, dispozitive de asamblare și dezasamblare a componentelor și roboți de lipire. De câțiva ani, brandul se extinde cu succes pe piețele externe, printre altele, prin prezentarea produsele la Productronica. Mobilierul Reeco oferă o mare flexibilitate, care rezultă din designul său modular și bine gândit, care permite modificarea sau extinderea ușoară a locului de muncă pe măsură ce nevoile companiei cresc.

Acest lucru oferă producătorului posibilitatea de a rearanja stațiile de lucru individuale în linii tehnologice, de a realiza actualizări cu cele mai sofisticate accesorii și de a schimba singuri organizarea zonei de lucru – chiar și la mulți ani după prima instalare. Acesta este un avantaj major al acestui sistem, care nu este disponibil pentru mobilierul nemodular.

ELEMENTE ESENȚIALE

Elementul de bază al fiecărei stații de lucru este structura inferioară a bancului. În gama de mobilier Reeco sunt disponibile următoarele tipuri de structuri: Premium, Clasic, Premium Electric și Mobilă. Toate acestea oferă posibilitatea de a regla înălțimea întregii stații de lucru în intervalul 670 … 1120 mm.

O excepție este construcția Mobilă, unde reglarea pe înălțime a bancului se realizează prin intermediul mânerelor montate pe rama verticală. În cazul modelului Premium Electric, reglarea se face de către dispozitive de acționare controlate electric, permițând ajustarea înălțimii blatului la nevoile angajatului și la tipul de lucru. Picioarele structurii Premium sunt realizate din fontă, ceea ce are un efect pozitiv asupra stabilității întregului banc și a capacității sale de încărcare.

Toate structurile îndeplinesc cele mai stricte cerințe în ceea ce privește ergonomia, capacitatea portantă și capacitatea de încărcare și sunt certificate pentru a îndeplini cerințele standardelor PN-EN 13150: 2004 și PN-EN 14727: 2006. Un avantaj suplimentar este posibilitatea combinării tipurilor de modele Clasic și Premium în unități de colț.

Al doilea element important este blatul de lucru. În industria electronică este important ca construcția unui astfel de blat să ofere protecție antistatică (ESD). Dintre blaturile Reeco, avem două modele dintre care să alegem: un blat tipic dreptunghiular și un blat ergonomic conceput pentru a spori confortul de lucru. Ambele modele au un miez conductiv. Acest lucru mărește siguranța antistatică, deoarece sarcina electrostatică este condusă direct prin structură către o podea împământată sau un punct de împământare.

În plus, marginile blaturilor au fost finisate cu material ABS rezistent la zgârieturi și la lovituri, ceea ce este important atunci când se lucrează cu elemente mai grele (mecanică, automatizare).

RAMĂ PERFORATĂ ȘI ACCESORII

O altă parte a mesei este o ramă perforată montată în partea din spate a mesei. Permite extinderea suplimentară a stației de lucru cu elemente suplimentare, cum ar fi: rafturi, iluminat, șină cu containere pentru componente, panouri perforate pentru instrumente, șină pentru șurubelnițe agățate pe echilibrator, rafturi pentru instrumente, bandă electrică, monitor sau suport pentru documente.

Aceste accesorii vă permit să vă păstrați instrumentele în locul potrivit, făcându-vă munca și mediul mai organizate. Flexibilitatea ridicată rezultată din designul modular permite nu numai selectarea optimă a accesoriilor, ci și schimbarea poziției (înălțimea de montare) și a unghiului acestora. În practică, posibilitățile sunt mult mai mari, deoarece putem alege accesorii legate de transportul elementelor, subansamblelor sau dispozitivelor către întregul mediu de lucru. Acestea sunt dulapuri cu sertare pe roți, cărucioare modulare, coșuri de gunoi, rafturi de depozitare, dulapuri de atelier, ce permit o configurare flexibilă.

O altă posibilitate de utilizare a unei rame perforate este dotarea stației cu un dulap cu raft, care oferă orice configurație pentru dispozitivele de control și măsurare. Laboratoarele, școlile și universitățile, institutele științifice și oficiile de cercetare și dezvoltare folosesc adesea această soluție.

SFATURI ȘI NEVOI PERSONALIZATE

Comparând nevoile voastre cu capacitățile produselor oferite de companiile specializate, cu siguranță puteți pune la punct o stație de lucru completă și modernă care să vă permită să lucrați eficient și în siguranță pentru o lungă perioadă de timp. O îmbunătățire excelentă în proiectarea și configurarea sa este posibilitatea de a utiliza ajutorul unui consilier experimentat care, pe de o parte, cunoaște nevoile specifice legate de producție și de service pentru dispozitive electronice, pe de altă parte, are cunoștințe complete și actuale despre grupurile de dispozitive, sisteme și accesorii menționate mai sus.

Producătorul completează întreaga ofertă cu asamblarea gratuită a mobilierului la sediul clientului. Proiectarea, configurarea, asamblarea, punerea în funcțiune și furnizarea de servicii de întreținere a unității – acest lucru ar trebui să fie de așteptat pentru utilizator și este, fără îndoială, o soluție convenabilă și eficientă.

Contact:
Andrei Bratanov
Str. Văliug, nr. 32, Sector 1, 13986 București
T: +40 799 774 330
E: office@renex.ro

Renex
https://www.renex.pl/ro/
https://www.renexrobotics.pl/en/home/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre