Farnell sprijină lanțul de distribuitori și clienții în lupta împotriva COVID-19

by donpedro

În calitate de distribuitor global, cu un puternic angajament față de lanțul de distribuitori și clienți, Farnell a căutat să mențină nivelurile ridicate în ceea ce privește serviciile, ori de câte ori a fost posibil, și a oferit un sprijin sporit celor care se ocupau de echiparea și protecția persoanelor din ‘linia întâi” a luptei împotriva COVID-19. Clienții care lucrează în sectorul sănătății și producătorii care și-au refocalizat operațiunile pentru a crește producția de produse medicale au beneficiat de noile proceduri de lucru ale Farnell, cu prioritate critică pe domeniul medical pentru a accelera expedierea și livrarea componentelor. Astfel, a fost sporită viteza cu care sunt livrate o serie de echipamente medicale, de la ventilatoare și kituri de testare, până la elementele esențiale de linie, cum ar fi sursele de alimentare. În plus, cu sprijinul companiei lor mamă, Avnet, Farnell a donat echipamente de imprimare 3D și consumabile organizațiilor special create pentru a face față deficitului global de produse PPE.

Răspunsul la cererea în creștere de componente necesare în domeniul medical

Cererea de componente pentru dispozitive medicale a crescut, de la plăci de circuit imprimat, până la ventilatoare și surse de alimentare pentru dispozitive de ventilație mecanică și respirat. Ținând cont de numărul de ventilatoare necesare la nivel global, cererea de componente esențiale este mai mare decât oferta pe care un distribuitor o are în stoc, indiferent de puterea și nivelul stocului înainte de criză.

Farnell deține un portofoliu vast de furnizori de renume din lume și a lucrat strâns cu aceștia pentru a accesa stocuri suplimentare, pentru a onora comenzile și pentru a sprijini clienții care s-au reorientat către producerea de echipamente medicale la scară, fie pentru proiecte complet noi, fie pentru a dezvolta producția existentă.

Multe dintre proiectele pe care Farnell le-a susținut sunt bine cunoscute și fac o reală diferență în lupta împotriva COVID-19.

  • În Marea Britanie, Farnell sprijină o coaliție de companii, susținută de guvernul britanic, pentru a crește producția de ventilatoare. Acest grup de firme include producătorii existenți de ventilatoare, care doresc să crească producția pentru a satisface cererea din ce în ce mai mare, precum și producători de produse electrocasnice, care își adaptează capabilitățile de producție pentru a proiecta, realiza prototipuri și a produce ventilatoare noi.
  • În Italia, Farnell a livrat mini calculatoare Raspberry Pi și produse din gama proprie Multicomp Pro pentru a sprijini unul dintre cei mai mari producători de echipamente OEM din țară pentru producția primelor 1.000 de bucăți ale unui nou ventilator mecanic pulmonar cu cod sursă gratuit, care funcționează utilizând doar oxigen (sau aer medical) și electricitate. Dispozitivul, numit „Milano Ventilatore Meccanico” a făcut parte dintr-un proiect de cercetare internațională care a implicat peste 20 de organizații științifice, inclusiv Universitatea din Milano-Bicocca.
  • În Olanda, Farnell sprijină clienții care fac parte din proiectul Open Air, o mișcare globală voluntară de proiecte și persoane care lucrează împreună pentru furnizarea de echipamente, consumabile și servicii necesare spitalelor, cum ar fi ventilatoare, măști respiratorii și monitoare portabile pentru măsurarea temperaturii, ritmului cardiac și oxigenului din sânge în cazul pacienților cu risc crescut aflați la domiciliu.

De asemenea, pe lângă componentele esențiale pentru echipamentele care ajută în lupta pentru învingerea acestei crize, Farnell a sprijinit și clienții cu produse destinate asistenței medicale și întreprinderilor esențiale – de la cabluri de alimentare și soluții de alimentare pentru spitale, la PPE pentru paramedici și kituri pentru munca de acasă pentru întreprinderile din sectorul serviciilor financiare.

Un ajutor pentru a umple golul în aprovizionarea cu echipamente PPE

Pe măsură ce deficitul global de PPE a devenit tot mai evident, Farnell a răspuns rapid pentru a sprijini grupurile de voluntari care au apărut pentru a produce o serie de materiale de protecție pentru lucrătorii cei mai expuși riscului. Răspunzând apelurilor acestor eroi locali, Farnell a donat echipamente de imprimare 3D și consumabile în valoare de peste 50,000 de dolari pentru a ajuta la producerea de viziere și căști de protecție pentru urechi, precum și a componentelor imprimate 3D destinate ventilatoarelor și dispozitivelor pentru respirat. Eforturile acestor grupuri au fost incredibile, multe pornite la inițiativa studenților sau universităților sau a producătorilor care doresc să își folosească imprimantele 3D.

În Marea Britanie, Farnell a donat imprimante 3D și role de filament mai multor grupuri de voluntari răspândiți pe tot teritoriul țării, de la Preston la Teesside și de la Wolverhampton la Londra – și bineînțeles Leeds, unde este sediul Farnell. Aici, Farnell a ajutat pe membrul comunității element14, Nick Pearson, furnizând filament pentru producerea a peste 5,000 de viziere realizate într-o unitate de fabricație apărută spontan în casa acestuia. În mod similar, Farnell a sprijinit prin donația de imprimante 3D și computere Raspberry Pi pentru dezvoltarea unui nou centru de producție creat special pentru a furniza PPE către primul spital de noapte, Nightingale, din Marea Britanie.

Eforturile s-au extins și dincolo de Marea Britanie. Mai departe, Farnell a făcut donații unei organizații din Polonia, care oferă dispozitive de protecție personalului medical din spitalele din Wroclaw, și unei organizații din Spania care a dezvoltat rapid, pe baza soluțiilor de imprimare 3D, dispozitive de respirație. În Statele Unite, Farnell a donat imprimante și role de filament Universității De Paul din Chicago, unde își are sediul compania Newark deținută de Farnell, care lucrează pentru a satisface cererea crescută de PPE din acest oraș.

Așteptând cu nerăbdare o zi de mâine mai bună, odată ce pandemia va lua sfârșit, imprimantele 3D fie vor rămâne în unitatea de învățământ la care au fost donate, acestea putând fi re-donate școlilor pentru a inspira o nouă generație de ingineri și producători.

Asigurarea siguranței personalului

În această perioadă plină de provocări, cu o nouă definiție a normalității în afacerii, Farnell a căutat să își sprijine clienții așa cum s-a întâmplat întotdeauna. În timp ce majoritatea echipei Farnell lucrează de acasă, compania își propune să ofere același sprijin obișnuit clienților săi care apelează la numeroasele birouri globale ale Farnell.

“Echipele Farnell din depozitele europene, din Leeds (Marea Britanie) și Liege (Belgia) au continuat să lucreze pentru a veni în sprijinul clienților noștri. Farnell a continuat să onoreze comenzile pentru componente electronice încă de la începerea restricțiilor de circulație, cu ajutorul suportului oferit de aceste echipe dedicate. Siguranța personalului a fost o prioritate și au fost dezvoltate noi moduri de lucru, adaptând distanțarea socială esențială, inclusiv marcarea podelelor la intervale de 2 metri, precum și alocarea de noi spații, distanțate fizic, pentru momentele de pauză. Rolul pe care aceste echipe l-au jucat este incredibil. Pentru a arăta aprecierile noastre, întregul personal de pe teren beneficiază de servicii de catering gratuite și de un coș săptămânal cu alimente, pentru a ajuta la reducerea riscului de infecție din cauza cozilor la supermarketuri și pentru a le permite să petreacă mai mult timp cu familiile lor după muncă.

Mulțumiri echipelor noastre

Pe măsură ce toți ne orientăm spre un viitor mai bun, Farnell rămâne pregătit să își susțină clienții existenți, precum și pe cei noi. Răspunsul la această pandemie globală a fost reliefat perfect de imaginile cu echipele de pe tot globul, lucrând împreună virtual, prin apeluri video online. “Capabilitatea de a continua să operăm și să sprijinim clienții noștri a fost asigurată de eforturile multor persoane – atât cele care trebuie să vină la serviciu, în fiecare zi, în centrele noastre de distribuție, cât și cele care lucrează de acasă, formând echipele noastre de vânzări și de asistență tehnică. Întregul nostru personal a depășit constrângerile diferitelor moduri de lucru, onorând în fiecare zi miile de comenzi – atât online cât și fizic – reușind să livreze componentele necesare clienților din Marea Britanie și din întreaga lume. Le mulțumim tuturor!”


Author
:
Rob Rospedzihowski, Președinte – Vânzări Farnell EMEA

 

https://ro.farnell.com

S-ar putea să vă placă și

Adaugă un comentariu