Farnell sprijină clienții și lanțul de furnizori în lupta împotriva COVID-19

9 IUNIE 2020

Criza de sănătate globală cauzată de coronavirus (COVID-19) a avut un impact imens asupra modului de funcționare a întreprinderilor și a modu­lui în care acestea interacționează cu clienții. Una dintre cele mai mari schimbări a fost modul în care distribuitorii își gestionează criteriile de cerere și ofertă pentru a se asigura că produsele vitale sunt livrate cât mai repede posibil persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele.

Fiind un distribuitor global, cu un puternic angajament față de lanțul de aprovizionare și de clienți, Farnell a lansat recent mai multe inițiative noi pentru a oferi un sprijin suplimentar clienților. Acestea au în vedere clienții care lucrează în industrii esen­țiale și în sectorul sănătății, proprietarii de întreprinderi mici și marii producători la nivel mondial, care și-au reorientat activitățile pentru a crește producția de produse medicale și obiecte esen­țiale pentru a ajuta la controlul răspândirii COVID-19. Aceste produse critice includ kituri de testare, ventilatoare, surse de alimentare și multe altele. În timp ce în anumite sectoare, cum ar fi industria auto, cererea s-a redus, nevoia de componente electronice și echipamente de protecție personală (PPE – Personal Protective Equipment) a crescut semnificativ.
Flexibilitatea de adaptare și de reorientare a priorităților a fost catalogată drept o cerință esențială pentru întreprinderile care doresc să continue să funcționeze pe toată durata crizei. Acesta este motivul pentru care Farnell și-a ajustat rapid activitățile pentru a sprijini eforturile globale de a stimula producția de echipamente medicale și de a asigura o aprovizionare fiabilă. Compania Farnell nu este potrivită doar pentru a răspunde cererii mari de componente electronice, care sunt utilizate în mod obișnuit în echipamentele medi­cale, ci este, de asemenea, capabilă să acorde și expertiză în ceea ce privește producția de PPE.

Personal dedicat
Fiecare companie a avut nevoie să facă schimbări în aceste momente fără precedent, iar sprijinul personalului a fost vital pentru realiza­rea acestui lucru. Mulți angajați Farnell s-au adaptat la munca de acasă, în timp ce membrii echipei care se ocupă cu gestionarea depozitului de produse au venit la muncă pentru a se asigura că sunt livrate comenzile medicale urgente, aducând contribuții deosebite la eforturile generale de distribuție.

Suportul suplimentar acordat clienților s-a dove­dit esențial, deoarece lanțurile de aprovizionare au o cerere neobișnuit de mare de componente pentru echipamente medicale în Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord. În același timp, producătorii din China se pregătesc pentru a răspunde cererilor tot mai mari de comenzi din mai multe industrii. Cu toate acestea, adaptarea continuă trebuie să devină o caracteristică comună, deoarece este aproape imposibil de a prezice cum vor fi afectate piețele individuale pe termen scurt și lung. De exemplu, provocările cu care s-a confruntat piața italiană la începutul lunii martie s-au răspândit rapid în Europa, ceea ce a însemnat că unii dintre cei mai mari clienți ai Farnell au fost afectați de carantina impusă în anumite zone. Totuși, până în prezent nu au existat probleme de livrare, comenzile medicale au fost prioritizate, iar echipele tehnice au continuat să ofere sprijin și îndrumare clienților de-a lungul crizei.

Satisfacerea cererii de echipament medical
Farnell și-a luat un angajament de lungă durată pentru a construi un portofoliu complet al furnizorilor de top din lume. Astfel, clienții au acces la complexitatea și dimensiunea stocului necesar, chiar și în cazul unei crize unde cererea de componente electronice utilizate în echipamentele medicale amenință să depășească oferta.
Echipele de vânzări, de producție și de logistică ale companiei Farnell lucrează îndeaproape pentru a sprijini clienții noi și existenți care au nevoie să producă echipamente medicale.

În mod similar, Farnell se bucură de relațiile strânse pe care le are cu furnizorii cheie pentru a asigura menținerea nivelului stocurilor și pentru a prioritiza comenzile de echipamente medi­cale. Printre produsele puse la dispoziție într-un interval de timp extrem de strâns se numără kituri de testare COVID-19, instrumente de monitorizare fără contact a temperaturii virale, PPE pentru paramedici, cabluri de alimentare și soluții de alimentare pentru spitale. Nu numai că este esențială funcționarea continuă a ventilatoarelor pulmonare, dispozitivelor pentru respirație și a altor echipamente, dar este la fel de important să se asigure faptul că sursele de alimentare pentru echipamentele vitale, precum instrumentele medicale de avertizare, sunt tratate cu maximă prioritate.

Obținerea rapidă de produse, cu sprijinul unui distribuitor
Farnell oferă asistență esențială producătorilor de echipamente medicale din toată Europa în timpul crizei COVID-19. Un exemplu în acest sens este colaborarea companiei Farnell cu o coaliție de companii din Marea Britanie, susținută de guvernul britanic, pentru a reorienta capacitățile de producție ale producătorilor. Farnell nu numai că a obținut o creștere de zece ori a producției de ventilatoare existente, dar a permis întreprin­derilor să proiecteze, să creeze prototipuri și să producă noi ventilatoare. Farnell lucrează îndea­proape cu un grup de clienți noi (și existenți) pentru a crește disponibilitatea surselor de alimen­tare și a componentelor pentru producție.

În plus, Farnell folosește microcomputerul Raspberry Pi și gama de produse cu etichetă privată Multicomp pentru a sprijini una dintre cele mai mari companii din Italia, însărcinată să producă primele 1.000 de bucăți ale unui nou ventilator mecanic pulmonar, cu cod sursă gratuit, numit Milano Ventilatore Meccanico. Acesta este un proiect de cercetare internațional care implică peste 20 de organizații științifice, inclusiv Universitatea din Milano-Bicocca. Aparatul func­țio­nează folosind doar oxigen (sau aer medical) și electricitate.
De asemenea, Farnell sprijină clienții din Olanda prin intermediul proiectului Open Air, o mișcare globală de voluntariat care pune în legătură volun­tarii cu proiectele critice, pentru a ajuta la aprovizionarea spitalelor cu echipamente medi­cale, consumabile și servicii. Farnell a ajutat la îmbunătățirea distribuției de ventilatoare, măști respiratorii, dispozitive care ajută poliția să efectueze verificarea fără contact a documentelor de identitate, precum și a dispozitivelor de moni­torizare a temperaturii, ritmului cardiac, a nivelului de oxigen din sânge, cu utilizare casnică.

Sprijinirea producției de PPE
Pe măsură ce deficitul global de PPE devine din ce în ce mai evident, voluntarii și producătorii lucrează îndeaproape pentru a produce o serie de materiale de protecție pe care să le poată utiliza persoanele expuse riscului de infectare. Pentru a sprijini aceste eforturi, de la eroii locali, până la producători cunoscuți la nivel mondial, Farnell a investit aproximativ 50,000 USD în imprimante 3D și consumabile pentru a ajuta la producerea de viziere, apărătoare de urechi și componente tipărite 3D pentru dispozitivele de respirat și ventilatoare. În Marea Britanie, Farnell a donat imprimante 3D și role de filament grupurilor de voluntari selectați, inclusiv unei unități de fabricație apărută spontan în casa unui membru al comu­nității element14. Imprimantele funcționează continuu pentru furnizarea echipamentelor de protecție personală către spitalele din toată țara, cu un nou centru de producție lansat special pentru a sprijini primul spital mobil din Nightingale, Marea Britanie.

Privind mai departe, Farnell a donat role de filament în Polonia pentru a se asigura că asistenții medicali din spitalele din Wroclaw au acces la numărul de viziere necesare. Eforturile făcute de Farnell în Polonia contribuie, de asemenea, la stimularea producției de componente respiratorii. În plus, Farnell a donat imprimante 3D și role de filament Universității De Paul din Statele Unite, care lucrează pentru a răspunde cererii exponențiale de PPE din Chicago.

Rămâneți în siguranță
Acestea sunt cu siguranță perioade dificile și multe companii simt nevoia de a elimina toate piedicile pentru a sprijini clienții în această criză. Afacerile nu decurg în mod normal, desigur și au avut loc și unele schimbări semnificative în piețele de pe tot globul. Dar, cu toate acestea, producătorii și furnizorii trebuie să continue să funcționeze la randament maxim pentru a îndeplini cerințele sectorului medical, pentru ca această criză să poată fi gestionată eficient.

Pentru Farnell, siguranța personalului și a rețelei sale de furnizori este primordială. Compania a fost capabilă să asigure funcționarea lanțului său de aprovizionare și să contribuie la satisfacerea cererilor, substanțial mai mari, de produse medicale și PPE. Farnell îndeamnă pe toată lumea să rămână în siguranță în timpul pandemiei COVID-19 și să depună toate eforturile pentru a reduce riscurile de infectare. În viitor, lumea va depăși această situație, dar acum prioritatea trebuie să fie asigurarea cererii voluminoase de produse, deoarece multe mii de vieți ar putea depinde de aceasta.


Author
:
Rob Rospedzihowski, Președinte – Vânzări , Farnell EMEA

 

https://ro.farnell.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre