Editorial de Gabriel Neagu

3 FEBRUARIE 2019

gnEDIT3

Pauza dintre ani ne-a dat ocazia să ne punem la punct strategia pentru cel de-al 19-lea an de funcționare al revistei noastre.
Suntem on-line cu paginile noastre de web (RO & EN) actualizate zilnic. Suntem și pe site-urile de sociali­zare: pe Facebook, zilnic, revista noastră vă propune știri care se adresează pasionaților de plăci de dezvoltare, sau de aplicații wireless/ IoT; pe Instagram facem o selecție a celor mai reușite știri – evidențiate prin imagini și titluri ce nu te pot lăsa indiferent; pe Linkedin venim cu știri care se adresează mai mult companiilor, iar pe Twitter actua­lizăm totul cu știri de ultimă oră, din toate domeniile electronicii, dar publicate în limba Engleză.
Ne trebuie și nouă timp ca să le traducem și să actualizăm totul, rapid, dar și dumneavoastră, ca să le citiți și să le comentați 🙂

În revista tipărită am început, deja, ofensiva știrilor lunii, care va fi urmată de prezentarea știrilor pe categorii de produse, sau a știrilor “pe scurt” pentru ca cititorii să poată selecta doar ceea ce este mai important pentru activitatea lor.

Pe de altă parte, ne-am propus promovarea unor articole care se referă la tehnologie sau la “mesele rotunde”, unde, specialiști din sfera producătorilor și a distri­bui­torilor din toată lumea povestesc despre experiențele prin care au trecut pentru a face față competiției sau pentru a contribui la dezvoltarea unor produse mai performante și mai eficiente, atât din punct de vedere energetic cât și financiar.
Un exemplu în acest sens este articolul propus de Farnell care face un studiu de caz excepțional bazat pe celebra arhitectură ARM. Până la urmă, este vorba despre abilitatea și știința de a aduce valoare adăugată unui produs. Această abilitate vine dintr-o experiență acumulată în foarte mulți ani de activitate și după foarte multă cercetare. La fel se poate vorbi și despre lumea distribuitorilor care – chiar dacă vând “aceleași produse” – diferențierile între aceștia sunt date de moda­litățile și calitatea prin care distri­buitorii captează (și câștigă) atenția clienților.

Tot în această ediție vă propunem articole extrem de interesante despre standarde și tehnologii de ultimă oră, despre produsele “obsolete”, dar și concursuri noi oferite de Microchip.

Cu siguranță ca această structură de revistă va deveni și mai bogată, odată cu participarea noastră la cele mai importante evenimente ale anului, deschiderea fiind dată de Embedded World de la sfârșitul acestei luni (26-28 Februarie).

Și nu în ultimul rând, revista noastră “Electronica Azi International” poate fi o soluție extrem de potri­vi­tă pen­tru toți cei care sunt interesați și de alte articole, publicate în limba Engleză.

gneagu@electronica-azi.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre