5 Reguli ale unui bun distribuitor de componente electronice

23 MARTIE 2009

Regula nr.1: Gamă variată de produse
Farnell oferă o gamă variată de peste 475 000 de produse de calitate ridicată livrate în România a doua zi. Cooperarea cu 1200 de furnizori de top este o garanţie a seriozităţii Farnell şi a calităţii ridicate a serviciului asigurat. În ofertă, clienţii pot găsi semiconductoare, componente pasive, conectori, cabluri şi accesorii, optoelectronice, comutatoare şi relee, instrumente, surse de alimentare, echipamente de testare şi produse MRO precum şi alte sute de categorii de produse.

Regula nr.2: Livrare rapidă, a doua zi
Farnell le oferă clienţilor comenzi finalizabile în decursul a 24 de ore cu livrare a doua zi şi o gamă largă de opţiuni de ambalare. Comenzile transmise înainte de ora 4:00PM sunt garantate să fie expediate în aceeaşi zi şi să fie livrate în următoarea zi lucrătoare. Livrarea costă numai 5 Euro când se comandă online şi este gratuită pentru comenzi de peste 500 Euro.

Regula nr.3: Fără valoare minimă a comenzii
Nu există nici o valoare minimă a comenzii din moment ce toate comenzile sunt tratate cu aceeaşi importanţă. Mulţumită acestui lucru, clienţii nu mai au nevoie să ţină niveluri ridicate ale stocurilor şi pot cu uşurinţă să îmbunătăţească eficienţa din punct de vedere al costului. Fiecare client poate comanda componenta de care are nevoie şi îi va fi livrată în următoarea zi lucrătoare.

Regula nr.4: Serviciu clienţi de calitate deosebită
Farnell oferă acces uşor la peste 475 000 de produse din gamă, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Echipa de vânzări dedicată oferă suport zi de zi în limba locală tuturor clienţilor asigurând servicii şi consultanţă de calitate ridicată. Comenzile pot fi plasate online în pagina web www.farnell.com/ro, prin e-mail, fax şi la telefon prin numărul gratuit al Farnell: 0800 894 946.

Regula nr.5: Suport tehnic gratuit
Farnell asigură clienţilor săi suport tehnic gratuit şi acces la cele mai noi produse şi cele mai recente tehnologii. Echipa de suport tehnic special creată este dedicată să răspundă tuturor întrebărilor dumneavoastră, să vă ofere informaţii despre produse şi să vă ajute să vă rezolvaţi problemele tehnice. O puteţi contacta prin telefon sau e-mail. În plus, Farnell a lansat recent serviciul Live Technical Chat. Acest proiect surprinzător de popular oferă clienţilor o şansă de a vorbi online cu un membru al echipei de suport tehnic. Clienţii nu numai că pot primi răspunsul în timp real dar pot să pună orice întrebări tehnice suplimentare. Chat-ul poate fi accesat prin www.farnell.com/ro.
Pentru a ajuta toţi clienţii, Farnell le oferă de asemenea un acces la sursa de ştiri şi informaţii din sectorul electronic şi MRO. Pe pagina web a Farnell www.farnell.com/ro vizitatorii pot găsi versiunea online a revistei lunare Technology First şi pot participa la o serie de training-uri tehnice TechCast®.

Contact Farnell Romania
Customer Service Centre
Linie telefonică gratuită: 0800 894 946
E-mail: info-ro@farnell.com
Pagină web: www.farnell.com/ro

Despre Farnell
Farnell este un distribuitor internaţional important, cu servicii ridicate, de volume mici de produse electronice, electrice, industriale şi MRO (maintenance, repair & operations). Compania are capacităţi eCommerce de vârf şi are peste 1200 de angajaţi în 20 de ţări din întreaga lume.
Farnell, parte a grupului de companii Premier Farnell, este un adevărat magazin one-stop oferind clienţilor o alegere variată pentru peste 480.000 de produse din stoc de la peste 1200 de producători de clasă mondială şi furnizând o gamă cuprinzătoare de servicii de suport de valoare adăugată.
Cu comenzi flexibile şi livrare rapidă, într-o zi, Farnell ţinteşte să fie unul dintre cei mai facili şi mai abordabili distribuitori din branşă.
Pentru mai multe informaţii vizitaţi pagina de Internet a Farnell la www.farnell.com/ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • Folosim datele dumneavoastră cu caracter personal NUMAI pentru a răspunde comentariilor/solicitărilor dumneavoastră.
  • Pentru a primi raspunsuri adecvate solicitărilor dumneavoastră, este posibil să transferăm adresa de email și numele dumneavoastră către autorul articolului.
  • Pentru mai multe informații privind politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal, accesați link-ul Politica de prelucrare a datelor (GDPR) si Cookie-uri.
  • Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care noi prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email: gdpr@esp2000.ro
  • Abonați-vă la newsletter-ul revistei noastre